Vilkår og handelsbetingelser

Betaling
Enclique.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. dansk moms.

Enclique.dk bruger en godkendt betalingsserver, QuickPay, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Dine oplysninger vil kun blive brugt til tage imod din betaling og afsende din ordre, og vil ikke blive delt eller solgt videre til andre parter.

Levering
Enclique.dk afsender på alle hverdage, med ordrer indgået inden kl. 15.00.
Alle fragtpriser kan ses ved betaling, når du har indtastet dine leveringsoplysninger.

Leveringstid:
PostNord: 1-2 dage
GLS: 1-2 dage
DAO: 2-4 dage
Leveringstiderne er fra anslåede tider fra vores udbyder.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på Retur@Enclique.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

DLR Import
Carstensens alle 10
6705, Esbjerg
Danmark

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav, eller pakker der skal afhentes på posthus.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Klagemuligheder 
Klager kan sendes til Klage@Enclique.dk